Etykiety

wtorek, 9 lipca 2013

Bezpieczny dom mam w domu Ojca dziś



Ref.:

Bezpieczny dom mam w domu Ojca dziś

W promieniach słońca, w zaciszu gwiazd

W Jego objęciach wśród łąk zielonych, gdzie lazur nieba lśni

Jest tylko radość, którą On wciąż daje nam



Bezpieczny dom dziś w domu Ojca mam

Codziennie budzi mnie słodki ptaków śpiew

W objęciach traw, wśród szumu drzew, strumieni biegu trwam

Gdy Panie kreślisz na mym czole życia znak



Zwrotka

            W objęciach Twych Panie trwam

                        każdego dnia…

            Gdy budzę się, kiedy śpię,

ty jesteś obok…

            Czuwasz nade mną gdy bije grad

i nadciąga mgła…

            Rozgarniasz chmury i rozjaśniasz
                        oczy tęczą



            Karmisz Mądrością swą Ojcze

serce me

            Kierujesz spojrzenie me tam gdzie

Miłość Twa

            Dostrzegam w braciach tchnienie

Twej Dobroci

            W uszy wlewasz mi radosną

życia pieśń

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz