Etykiety

poniedziałek, 22 sierpnia 2016

Dzielić tym co otrzymaliśmy...

Kiedy Jezus przychodzi, nie ma znaczenia gdzie jestem, ani kto koło mnie stoi, ani co ludzie robią czy mówią. Wtedy nic nie ma znaczenia, liczy się tylko Bóg i Jego dotknięcie.
Swoją drogą, to musi "ciekawie" z zewnątrz wyglądać :) Tłum ludzi, padam na kolana i łzy lecą ... a Bóg dotyka mnie prosto w serce i objawia prawdę. Płacz i niespotykane szczęście oraz Słowo, które daje życie.
Miałem tak tej niedzieli i pragnąłem się podzielić tym co Bóg mi powiedział. Powiedział tak - "Kiedy otwierasz serce dla Boga, przychodzą zaopatrzenie i dary łaski. Jednak to nie chodzi o ciebie. Dary otrzymujesz, ale kiedy się nimi dzielisz, to jesteś prawdziwie błogosławiony. Bóg kocha swój kościół, kocha swoją oblubienicę, i to co otrzymujesz, jest właśnie dla nich. To nie chodzi o twoje "ja". Serce Boga się raduje w momencie, kiedy decydujesz się przekazać to innym, wtedy dotykasz Bożego serca prawdziwie." - W tamtej chwili Bóg dał odczuć w moim sercu tak jak On się raduje, kiedy pragniemy się dzielić tym co otrzymaliśmy. To był płacz ze szczęścia.
Dlatego też dzielę się tym z wami...

Tekst Kacpra Potockiego
https://www.facebook.com/kacper.potocki.katanka?fref=nf

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz